Oferta kompleksowej obsługi informatycznej skierowana jest do firm:
Pakiet zawiera:
- 2 godziny miesięcznie
- Ilość urządzeń pod opieką: maksymalnie 3
- Czas reakcji na zgłoszenie 72 godzin
- Administrację i konserwację sieci LAN i WI-FI
- Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
- Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
- Doradztwo, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
- Help Desk 9.00 – 16.00 ( również zdalny )
- Instalacja urządzeń peryferyjnych
- Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
- Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
- Opiekę nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem
- Profilaktyka antywirusowa (nie zawiera kosztów oprogramowania)
- Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
- Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego (nie zawiera kosztów wymienianych części)
- Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez zlecającego
Cena godziny to 100 zł
Pakiet zawiera:
- 4 godziny miesięcznie
- Ilość urządzeń pod opieką: maksymalnie 5
- Czas reakcji na zgłoszenie 72 godzin
- Administrację i konserwację sieci LAN i WI-FI
- Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
- Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
- Doradztwo, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
- Doradztwo w doborze sprzętu komputerowego
- Help Desk 9.00 – 16.00 ( również zdalny )
- Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników
- Instalacja urządzeń peryferyjnych
- Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
- Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
- Opiekę nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem
- Pośrednictwo w załatwianiu spraw serwisowych w okresie gwarancyjnymProfilaktyka antywirusowa (nie zawiera kosztów oprogramowania)
- Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
- Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego (nie zawiera kosztów wymienianych części)
- Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez zlecającego
Cena godziny to 100 zł
Pakiet zawiera:
- 8 godziny miesięcznie
- Ilość urządzeń pod opieką: maksymalnie 8
- Czas reakcji na zgłoszenie 72 godzin
- Administrację i konserwację sieci LAN i WI-FI
- Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
- Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
- Doradztwo, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
- Doradztwo w doborze sprzętu komputerowego
- Help Desk 9.00 – 16.00 ( również zdalny )
- Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników
- Instalacja urządzeń peryferyjnych
- Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
- Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
- Opiekę nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem
- Pośrednictwo w załatwianiu spraw serwisowych w okresie gwarancyjnymProfilaktyka antywirusowa (nie zawiera kosztów oprogramowania)
- Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
- Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego (nie zawiera kosztów wymienianych części)
- Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez zlecającego
Cena godziny to 100 zł
Pakiet zawiera:
- 16 godzin miesięcznie
- Ilość urządzeń pod opieką: maksymalnie 10
- Czas reakcji na zgłoszenie 72 godzin
- Administrację i konserwację sieci LAN i WI-FI
- Administrację serwerami (Windows/Linux)
- Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
- Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
- Doradztwo, dostarczanie, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
- Doradztwo i dostarczanie sprzętu komputerowego
- Help Desk 9.00 – 16.00 ( również zdalny )
- Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników
- Instalacja urządzeń peryferyjnych
- Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
- Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
- Opiekę nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem
- Pośrednictwo w załatwianiu spraw serwisowych w okresie gwarancyjnym
- Profilaktyka antywirusowa (nie zawiera kosztów oprogramowania)
- Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
- Przygotowywanie planów modernizacji systemów informatycznych oraz opinii technicznych
- Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego (nie zawiera kosztów wymienianych części)
- Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez zlecającego
- Wdrożenia oraz szkolenie personelu
- Zapewnienie bezpieczeństwa aplikacji, baz danych i systemów IT
- Zabezpieczanie i ochronę danych
Cena godziny to 100 zł
Pakiet zawiera:
- 32 godzin miesięcznie
- Ilość urządzeń pod opieką: maksymalnie 20
- Czas reakcji na zgłoszenie 48 godzin
- Administrację i konserwację sieci LAN i WI-FI
- Administrację serwerami (Windows/Linux)
- Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
- Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
- Doradztwo, dostarczanie, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
- Doradztwo i dostarczanie sprzętu komputerowego
- Help Desk 9.00 – 16.00 ( również zdalny )
- Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników
- Instalacja urządzeń peryferyjnych
- Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
- Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
- Opiekę nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem
- Pośrednictwo w załatwianiu spraw serwisowych w okresie gwarancyjnym
- Profilaktyka antywirusowa (nie zawiera kosztów oprogramowania)
- Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
- Przygotowywanie planów modernizacji systemów informatycznych oraz opinii technicznych
- Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego (nie zawiera kosztów wymienianych części)
- Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez zlecającego
- Wdrożenia oraz szkolenie personelu
- Zapewnienie bezpieczeństwa aplikacji, baz danych i systemów IT
- Zabezpieczanie i ochronę danych
Cena godziny to 100 zł
Przykładowy cennik usług w przypadku nie posiadania umowy na obsługę informatyczną firmy:
Czynności naprawcze/re-konfiguracja urządzeń sieciowych:
- Konfiguracja Routera / Switcha / Access Pointa / Firewalla od 135 pln za godzinę (zależnie od typu routera i złożoności konfiguracji)
- Projektowanie i budowanie sieci LAN, WiFi 135 pln za godzinę / punkt + koszt materiałów i urządzeń
- Przeciągnięcie linii między poszczególnymi urządzeniami od 50 zł/sztuka
- Odpowiednia konfiguracja urządzeń sieciowych do prawidłowej konfiguracji od 50-150 zł za punkt ( ceny zależne od złożoności konfiguracji)
Czynności naprawcze/re-konfiguracja w przypadku komputerów lub laptopów:
- Instalacja systemu Windows 2000/XP/Vista/ Windows 7/ WIndows 8/Linux ( wszystkie rodzaje) od 135 zł ( 80zł za godzinę)
- Instalacja oprogramowania (pakiet biurowy, program graficzny, gry itp.) czyli 60 zł za godzinę najmniej
- Odwirusowywanie / optymalizacja / czyszczenie komputera 135 zł za godzinę
- Instalacja drukarki sieciowej lub dysku sieciowego 70 zł za godzinę
- Modernizacja komputera 70 pln za godzinę + koszt części + koszt reinstalacji systemu (jeśli będzie ona wymagana)
- Pierwsza rozpoczęta godzina pracy u klienta od 135 pln
- Każda kolejna rozpoczęta godzina pracy od 70 pln / godz.
- Odzyskanie danych czyli danych utraconych w wyniku np. usunięcia, sformatowania itp – od 400zł. Płatność od ilości danych odzyskanych uzależniona od czasu poświęconego na operacje.