Oferta kompleksowej obsługi informatycznej skierowana jest do firm:

Pakiet zawiera:

  • 2 godziny miesięcznie
  • Ilość urządzeń pod opieką: maksymalnie 3
  • Czas reakcji na zgłoszenie 72 godzin
  • Administrację i konserwację sieci LAN i WI-FI
  • Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
  • Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
  • Doradztwo, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
  • Help Desk 9.00 – 16.00 ( również zdalny )
  • Instalacja urządzeń peryferyjnych
  • Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
  • Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
  • Opiekę nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem
  • Profilaktyka antywirusowa (nie zawiera kosztów oprogramowania)
  • Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
  • Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego
(nie zawiera kosztów wymienianych części)
  • Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez zlecającego

 

 

Cena godziny to 100 zł  

 

Pakiet zawiera:

  • 4 godziny miesięcznie
  • Ilość urządzeń pod opieką: maksymalnie 5
  • Czas reakcji na zgłoszenie 72 godzin
  • Administrację i konserwację sieci LAN i WI-FI
  • Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
  • Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
  • Doradztwo, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
  • Doradztwo w doborze sprzętu komputerowego
  • Help Desk 9.00 – 16.00 ( również zdalny )
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników
  • Instalacja urządzeń peryferyjnych
  • Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
  • Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
  • Opiekę nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem
  • Pośrednictwo w załatwianiu spraw serwisowych w okresie gwarancyjnymProfilaktyka antywirusowa (nie zawiera kosztów oprogramowania)
  • Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
  • Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego
(nie zawiera kosztów wymienianych części)
  • Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez zlecającego

 

 

Cena godziny to 100 zł  

Pakiet zawiera:

  • 8 godziny miesięcznie
  • Ilość urządzeń pod opieką: maksymalnie 8
  • Czas reakcji na zgłoszenie 72 godzin
  • Administrację i konserwację sieci LAN i WI-FI
  • Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
  • Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
  • Doradztwo, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
  • Doradztwo w doborze sprzętu komputerowego
  • Help Desk 9.00 – 16.00 ( również zdalny )
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników
  • Instalacja urządzeń peryferyjnych
  • Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
  • Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
  • Opiekę nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem
  • Pośrednictwo w załatwianiu spraw serwisowych w okresie gwarancyjnymProfilaktyka antywirusowa (nie zawiera kosztów oprogramowania)
  • Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
  • Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego
(nie zawiera kosztów wymienianych części)
  • Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez zlecającego

 

Cena godziny to 100 zł  

Pakiet zawiera:

  • 16 godzin miesięcznie
  • Ilość urządzeń pod opieką: maksymalnie 10
  • Czas reakcji na zgłoszenie 72 godzin
  • Administrację i konserwację sieci LAN i WI-FI
  • Administrację serwerami (Windows/Linux)
  • Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
  • Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
  • Doradztwo, dostarczanie, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
  • Doradztwo i dostarczanie sprzętu komputerowego
  • Help Desk 9.00 – 16.00 ( również zdalny )
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników
  • Instalacja urządzeń peryferyjnych
  • Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
  • Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
  • Opiekę nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem
  • Pośrednictwo w załatwianiu spraw serwisowych w okresie gwarancyjnym
  • Profilaktyka antywirusowa (nie zawiera kosztów oprogramowania)
  • Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
  • Przygotowywanie planów modernizacji systemów informatycznych oraz opinii technicznych
  • Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego
(nie zawiera kosztów wymienianych części)
  • Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez zlecającego
  • Wdrożenia oraz szkolenie personelu
  • Zapewnienie bezpieczeństwa aplikacji, baz danych i systemów IT
  • Zabezpieczanie i ochronę danych

Cena godziny to 100 zł  

Pakiet zawiera:

  • 32 godzin miesięcznie
  • Ilość urządzeń pod opieką: maksymalnie 20
  • Czas reakcji na zgłoszenie 48 godzin
  • Administrację i konserwację sieci LAN i WI-FI
  • Administrację serwerami (Windows/Linux)
  • Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
  • Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
  • Doradztwo, dostarczanie, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
  • Doradztwo i dostarczanie sprzętu komputerowego
  • Help Desk 9.00 – 16.00 ( również zdalny )
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników
  • Instalacja urządzeń peryferyjnych
  • Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
  • Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
  • Opiekę nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem
  • Pośrednictwo w załatwianiu spraw serwisowych w okresie gwarancyjnym
  • Profilaktyka antywirusowa (nie zawiera kosztów oprogramowania)
  • Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
  • Przygotowywanie planów modernizacji systemów informatycznych oraz opinii technicznych
  • Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego
(nie zawiera kosztów wymienianych części)
  • Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez zlecającego
  • Wdrożenia oraz szkolenie personelu
  • Zapewnienie bezpieczeństwa aplikacji, baz danych i systemów IT
  • Zabezpieczanie i ochronę danych

Cena godziny to 100 zł  

Umowy sporządzane są na okres minimalny 4 miesięcy.

Przykładowy cennik usług w przypadku nie posiadania umowy na obsługę informatyczną firmy:

Czynności naprawcze/re-konfiguracja urządzeń sieciowych:

  • Konfiguracja Routera / Switcha / Access Pointa / Firewalla od 135 pln za godzinę (zależnie od typu routera i złożoności konfiguracji)
  • Projektowanie i budowanie sieci LAN, WiFi 135 pln za godzinę / punkt + koszt materiałów i urządzeń
  • Przeciągnięcie linii między poszczególnymi urządzeniami od 50 zł/sztuka
  • Odpowiednia konfiguracja urządzeń sieciowych do prawidłowej konfiguracji od 50-150 zł za punkt ( ceny zależne od złożoności konfiguracji)

 

Czynności naprawcze/re-konfiguracja w przypadku komputerów lub laptopów:

  • Instalacja systemu Windows 2000/XP/Vista/ Windows 7/ WIndows 8/Linux ( wszystkie rodzaje) od 135 zł ( 80zł za godzinę)
  • Instalacja oprogramowania (pakiet biurowy, program graficzny, gry itp.) czyli 60 zł za godzinę najmniej
  • Odwirusowywanie / optymalizacja / czyszczenie komputera 135 zł za godzinę
  • Instalacja drukarki sieciowej lub dysku sieciowego 70 zł za godzinę
  • Modernizacja komputera 70 pln za godzinę + koszt części + koszt reinstalacji systemu (jeśli będzie ona wymagana)
  • Pierwsza rozpoczęta godzina pracy u klienta od 135 pln
  • Każda kolejna rozpoczęta godzina pracy od 70 pln / godz.
  • Odzyskanie danych czyli danych utraconych w wyniku np. usunięcia, sformatowania itp – od 400zł. Płatność od ilości danych odzyskanych uzależniona od czasu poświęconego na operacje. 

 

 

 

* wszelkie podane ceny są cenami brutto.

 

 

Cennik napraw komputerowych

NAPRAWA KOMPUTERA CENA
Instalacja systemu operacyjnego 50-80 zł za godzinę
Instalacja systemu operacyjnego na serwerze 150-350 zł za godzinę
Reinstalacja systemu operacyjnego (z zachowaniem danych) 120-150 zł za godzinę
Reinstalacja systemu operacyjnego na serwerze(z zachowaniem danych) 300-800 zł za godzinę
Instalacja, aktualizacja oprogramowania 80 zł za godzinę
Oczyszczanie i przyspieszanie systemu operacyjnego 100 zł za godzinę
Instalacja i konfiguracja urządzeń, podzespołów 50 zł za godzinę
Modernizacja komputera 75zł za godzinę
Złożenie komputera, pomoc w doborze części 70 zł za godzinę
Złożenie komputera z części Klienta 50 zł za godzinę
Przegląd i diagnostyka komputera 50 zł za godzinę
Czyszczenie wnętrza, konserwacja układu chłodzenia komputera / laptopa 50 / 150 zł za godzinę
Usuwanie szkodliwego oprogramowania (np. wirusów) 100-200 zł za godzinę
Budowa, konfiguracja lub naprawa sieci przewodowej/bezprzewodowej (WIFI) 50-200 zł za godzinę
Konfiguracja routera WiFi + 1 komputer, diagnostyka połączenia internetowego 50 zł za godzinę
Ekspertyzy, porady 50 zł za godzinę
Godzina pracy u klienta 70 zł za godzinę

Cennik odzyskiwania danych

ODZYSKIWANIE DANYCH CENA
Analiza uszkodzenia nośnika 100 za godzinę
Analiza uszkodzenia nośnika w trybie przyspieszonym 150-200 zł za godzinę
Analiza uszkodzenia nośnika noszącego ślady otwierania 400 zł za godzinę
Analiza telefonów komórkowych, tabletów 20-100 zł za godzinę
Analiza nośników zaszyfrowanych wirusami szyfrującymmi (np. CryptoLocker) 50 zł za godzinę
Uszkodzenia logiczne (np. skasowane/uszkodzone dokumenty, sformatowane nośniki) 50 zł za godzinę
Uszkodzenia strefy serwisowej (np. błędny rozmiar, brak dysku w systemie operacyjnym) 150-200 zł za godzinę
Uszkodzenia elektroniczne (np. dysk w ogóle się nie uruchamia) 500 zł
Kasowanie danych (bezpowrotne) – cena za 1 nośnik 15-50 zł
Ponowne złożenie nośnika po ingerencji wewnętrznej 600-800 zł
Odzyskiwanie danych z telefonów z systemem Android, iOS, Windows Mobile 100-200 zł za godzinę